6 sfaturi pentru recuperarea in urma unui antrenament intens

Cu totii am avut parte de acele dureri si suferinte in urma unui antrenament mai intens. Desi acest aspect face parte din programul de pregatire, indiferent daca sunteti alergator sau ridicati greutati, scopul nostru este de a ne recupera mai repede si de a ameliora durerile ulterioare. Pe langa faptul ca scapam de oboseala muschilor si durerea intensa pe care o simtim, prin intermediul unei recuperari rapide, veti reusi sa executati si mai multe exercitii, sa va dezvoltati musculatura si sa va mariti puterea fizica.

Intrebarea este: cum ne putem recupera mai usor?

1. Mancati mai multe proteine

Majoritatea dintre noi nu consuma destule proteine; asa ca, daca vreti sa va recuperati mai repede, mancati o gustare usoara, dar cu proteine, inainte de a va culca. Aceste substante organice, adica proteinele, va ajuta corpul sa se recupereze in timp ce dormiti.

2. Nu va fie frica de carbohidrati

Pe langa proteine, ar trebui sa incorporati destui carbohidrati in gustarile de dupa antrenament.

Cantitatea optima de carbohidrati ar trebui sa se incadreze intre 20% si 30% din totalul alimentatiei pentru a va mari viteza de recuperare a muschilor. Totodata, ar fi bine sa incorporati in jur de 20 sau 25 de grame de proteine in mesele de dupa antrenament pentru a grabi procesul de vindecare.

3. Beti lapte cu ciocolata

Citeste continuarea articolului aici: 6 sfaturi pentru recuperarea in urma unui antrenament intens

Citeste si

Ultimele articole